Jag finns kvar!

Snabbt inlägg! Mest för att ni ska se att jag faktiskt lever :)
Det har inte funnits nån ork eller lust att blogga nu...
Tiden är dyrbar också och den har lagts på mycket annat!

Men jag ser på statistik kurvan att det finns fortfarande några "trogna" läsare som fortfarande kollar in bloggen varje dag :) iofs kan det ju lika gärna vara personer som inte gillar mig också :)


Men ja jag lever som sagt... ska lägga mig nu.
Krypa ner i sängen hos min MysMelanie :)
Mina två andra troll sover hos syster ikväll. De behöver lite mostertid då och då :)
Saknar dem jättemycket och tycker att det är skitjobbigt när de inte är hemma. Men de tycker ju att det är roligt och det är ju det som är huvudsaken!
Det stora trollet är i Borghamn och bygger sandlåda? Eller nåt nytt projekt, vad vet jag?
Tanken var att sälja en bil först och sen bygga sandlåda och det var ju ganska längesen så det kan mycket väl tänkas att det har hittats på nåt nytt projekt, det brukar kunna bli så :) Men han dyker nog upp snart för imorgon börjar han jobba igen!


Vi var i Kolmården för ett par dagar sen... men jag tar en uppdatering inom kort... tror jag ;)



Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0