Vände sig på nappen :)

Imorse efter frukosten när Melanie hade lite morgongymnastik i sitt gym liggandes på mage och tålamodet höll på att ta slut så knorrade hon lite och sen tippade hon över på sidan och låg sådär en jättekort stund.
- Mamma, titta nappen är i vägen sa Joline och pekade på nappen som låg nästan under Melanie.
Men precis då så lyckades Melanie vända sig till ryggen och blev görnöjd :)

Vi berömde henne att hon var duktig.
- Jaa, sa Joline, Vad duktig hon var som kunde vända sig på nappen själv :)

Tror inte att nappen tog emot så mycket eftersom Melanie vände sig så smidigt men iaf :)
Tutta på tummen har hon börjat med också. När hon låg i gymmet medans vi åt kvällsmat så åkte tummen in och hon tuttade och smackade medans hon lekte med djuren också :)
Hon tycker ju om sin napp också men tummen kan hon ju stoppa in själv om det är så... nappen kan hon bara trycka in själv om den har åkt ut så den ligger mot hennes hand, för det har hon listat ut :)

Idag har inte hänt så mycket. Vi har varit hemma och myst.
Vi var ute och lekte några timmar efter maten. Jätteskönt väder var det!
Sen när Joline satt vid datorn och spelade så var det nåt som inte fungerade. Då ropade hon på mig.
- Mamma, jag får huvudvärkning på den här datorn!

Hon är ju för go min lilla dam :)



Mickan var här och spelade lite Wii med barnen också förrut. Hon hade köpt godis till barnen på båten som hon åkte med i helgen. De fick äta en sak ikväll. Klubba med pulver som knastrade i munnen. Det tyckte de var kul :)


Mitt öga mår bra igen förresten. Jag var lite röd imorse bara men nu är det prima skinka igen :)
Nej, nu måste jag ta tag i lite saker här hemma...


Ha det gott!

Tack förresten Zara som skrev att vi var fina i tidningen :)
Du är snäll du! Kram

Kommentarer
Postat av: Zara

Tack snälla du!! Det är så roligt att få läsa om dej o din familj, saknar att vi inte bor närmare varandra än vi gör.... Ha en toppen dag!!

KRAM

2010-04-27 @ 18:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0